söndag 27 februari 2011

Söndag

Allt väl med er denna söndag? Här är det segare än segast. Känns som jag knappt har gjort något alls idag. Sov för länge (som vanligt...) sen var vi och storhandlade och efter det hade vi tid i tvättstugan. Mellan tvättarna har jag bara legat i soffan och tittat på Vänner. Nu börjar det dåliga samvetet smyga sig på. Jag borde ha ägnat i alla fall en liten stund till att plugga. Men men, är det helg så är det. Typ. Imorgon ska jag vara effektivare och dessutom börjar marsutmaningen! Okej egentligen inte förrän på tisdag, men jag startar imorgon! Pepp pepp pepp!

2 kommentarer:

  1. Låter bra vännen. Sådana dagar behövs oxå. /mama

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Hmm, fick tänkta lite. Jag använder inte min balansplatta när jag spelar men man kan koppla in den till vissa övningar tror jag. Men du måste inte ha en. Vet att det finns en nyare version av spelet nu, ingen aning om hur det är med det! :-)

    SvaraRadera