torsdag 14 november 2013

10 april

Vår bebbe är ju beräknad till 10 april. Jag hittade lite statistik om att det är sveriges tredje vanligaste födelsedag. Den 15 april är den allra vanligaste födelsedagen och näst vanligast är 22 mars. Just april är traditionellt en månad då många barn föds, vilket förstås hör ihop med vad som händer nio månader tidigare, i juli. (Denna infon är dock från 2011 så det kan ju ha ändrats sedan dess).

Vårt lilla vårbarn ♥ En vecka innan skärtorsdag är du beräknad till. Vilken fantastisk påsk det kommer bli! Antingen med en liten plutt eller så är jag jobbigt höggravid och vill bara att du ska komma uuut! Jag hoppas dock att du håller dig inne till efter 1 april. Sedan är det fritt fram!

1 kommentar:

  1. Ja jag hoppas bara på att min håller sig inne till 2014... ;)

    SvaraRadera