torsdag 24 oktober 2013

Bio-Oil

Redan torsdag!? Jag kan inte fatta att det är fredag imorgon! Vart tog veckan vägen?

När jag har slutat ska jag köra hem till Ödåkra och hälsa på Marielle och Liv ♥ Marielle har varit snäll och köpt Bio-Oil till mig som tydligen ska vara bra att smörja magen med för att undvika att få bristningar. Vissa bristningar är ju hormonella och går ju inte att göra något år, men de som uppstår p.g.a. att magen växer snabbt eller snabb viktupp/nedgång kan denna hjälpa mot. Kan ju vara värt ett försök i alla fall!

 
Bio-Oil hjälper till att förbättra utseendet på hudbristningar då den ökar elasticiteten i huden och minskar därmed även risken att nya bristningar uppstår.

3 kommentarer:

  1. Oh den vill jag med testa :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du har ju redan två andra du använder! Räcker inte det? :)

      Radera
    2. Men min welda e slut. Den andra som luktar gott vet jag inte om jag tror på. Det är bara vanlig kroppsolja som återfuktar och mjukgör typ.

      Radera