lördag 5 januari 2013

Today is a gift

Idag har det varit hyfsat bra väder här i Helsingborg. Vi passade på att komma ut och tog en skön promenad längs vattnet. Nu har vi nästan precis "fikat" och Andreas kollar på hockeyfinalen. Jag är inte speciellt intresserad så jag roar mig här istället. När hockeyn är slut ska vi köra till City gross i Hyllinge. Andreas ska tvunget ha en viss sorts wasabinötter som han tydligen bara hittat på City gross. Men det kan väl vara trevligt med en liten utflykt till Hyllinge(?)

Ikväll ska vi bara ha det mysigt och titta på Sagan om de två tornen. TV4 visar ju de tre Sagan om ringen-filmerna tre lördagar i rad nu. Jag såg första filmen förra lördagen när Andreas var och jobbade och vill se de andra två också. Det är sådana filmer man ska se med långa mellanrum, och nu var det längesen jag såg dom sist.

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar