fredag 4 januari 2013

Keep going and never quit

Usch vilken trist fredag det är idag. Jag har inte ens varit utanför dörren. Det bara regnar och är mörkt och dimmigt. Nej jag har inte gjort många knop idag. Har visserligen tvättat. Men mellan tvättarna har jag nästan bara tittat på tv och spelat spel på mobilen.

På måndag kommer vår lägenhet ut på Hemnet igen efter tre veckors uppehåll. Nu får vi ny statistik och kör igång med visningar igen. Vi börjar med en öppen visning nästa söndag. Hoppas det är fler som visar intresse denna gången... Vi har tyvärr fått gå ner lite i pris. Men vi kommer ändå inte sälja den till vilket bud som helst. Vi vill ju så gärna gå med lite vinst. Men marknaden är ju inte den bästa just nu tyvärr.

Och på tisdag ska jag tillbaka till företaget jag var på i november angående jobb. Jag har pratat med personalchefen igen och hon sa att dom behöver anställa men just nu har dom anställningsstopp. Åh jag blir galen på detta! Det blir i alla fall förmodligen så att jag får komma dit ändå och göra praktik till och börja med så får vi hoppas att det blir aktuellt med en anställning snart. Jag ska i alla fall dit på tisdag så får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar