söndag 22 januari 2012

Helgens frestelser

Snart är ännu en vecka på 2012 slut. Inte långt kvar till februari nu. Tiden går skrämmande fort!

Jag har lite ångest över att väga mig imorgon. Helgen har inte varit helt optimal. Men samtidigt kan man ju inte leva hur strikt som helst. Inte på helgerna i alla fall! Jag måste ju få leva lite också! Men jag har såklart inte ätit något godis! Nej mitt godisförbud håller jag stenhårt på ända fram till påsk! Det går förvånansvärt bra tycker jag! :) Har unnat mig lite glass dock. Och alkohol. Inga stora mängder men ändå. Det känns lite onödigt såhär i efterhand. Men gjort är gjort.

Ikväll ska jag och Andreas till hans syster som fyller år. Det kommer säkert bjudas på en massa gott så jag tror det blir en liten prövning. Men det är bara att kämpa vidare!

3 kommentarer:

  1. Jag har oxå vägdag imorgon
    Har ingen lust alls att ställa mig där men det är ju bara att göra det =)

    Hoppas att det inte var allt för tufft hos systerns kallas

    SvaraRadera
  2. Håller med om att man måste leva lite på helgerna :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du e SÅ DUKTIG <3

    SvaraRadera