söndag 6 mars 2011

Slapphelg

Åh så skönt det har varit med helg! Jag har bara slappat och njutit av ledighet. Igår var jag hos mamma och pappa på dagen och vi var ute i solen med Lady. På kvällen var jag och Andreas på bio och såg Ritualen. Helt okej film. Ganska läskig. Jag tycker alltid filmer om exorcism är obehagliga. Denna är dessutom inspirerad av verkliga händelser vilket såklart gör det hela ännu mer obehagligt.


Idag har jag lite söndagsångest. Nästa vecka kommer bli en ganska tuff vecka med fullspäckade dagar måndag-torsdag. Men idag har det i alla fall också varit soligt väder så jag och Andreas har varit ute på en promenad, sen var vi och handlade och köpte bland annat ingredienser till ett bröd som vi ska baka. Mums!

1 kommentar:

  1. Om den är läskig så kommer jag nog inte våga se den. Är värsta fegisen ;)

    SvaraRadera