måndag 21 mars 2011

Om en vecka

Måndag idag. Hur har helgen varit? Min har varit avkopplande. Jag har hunnit pratat lite med både mamma och Sandra och fått peppning angående min viktkamp. Vad skulle jag göra utan familj och vänner? Jag har bestämt mig för att äta soppor/shakes ett tag så jag kommer igång igen. Jag tänkte äta det tills jag gått ner 5-6 kg, vilket borde ta ungefär 3 veckor. Sen får jag se hur jag känner och om jag vill/orkar fortsätta. Jag börjar på måndag, alltså om en vecka. Egentligen hade jag tänkt börja under denna veckan men sen kom jag på att jag och Andreas ska faktiskt åka bort i helgen. Vi ska till Varberg på Asia spa och fira vår 5-årdag . Därför får jag alltså vänta en vecka till innan jag kör igång.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Hoppas din helg varit bra o solig!
    Jag o Tobbe har legat sjuka båda två, mindre kul :( men nu är vi friska igen :)
    Ville bara säga att jag tycker du är jätte duktig att du klarat att gå ner 10 kg...och fast du "stannat" nu kommer du klara resten med, det vet jag vännen!Du är en kämpe!!Hoppas du får en bra vecka och helg tillsammans med Andy :)
    Soliga kramar Malena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag går också på helfart igen, idag måndag den 28 mars. :-) Vi får peppa varandra!

    Pepp!

    SvaraRadera