onsdag 1 december 2010

Resultat!

Kommer ni ihåg detta inlägget? Nu har det gått lite mer än 3 månader och jag har gått ner (nästan) 10 kg.

Bilden till vänster är för tre månader sedan och bilden till höger är från idag.


Jag fick igen shortsen och dom passar mig igen!

Min rumpa/höfter ryms i jeansen igen! Dom är lite tighta men jag kunde faktiskt stänga dom!



Sist men inte minst fick jag igen dragkedjan på klänningen som det fattades 1 dm på sist!

Detta är bra motivation! Känns superskönt att se att jag har kommit en bit på vägen men jag har en bra bit kvar...

7 kommentarer:

  1. vad roligt att du kan ha klänningen nu!!!! pusss
    sussi

    SvaraRadera
  2. Du e fin ju;) Mjuk o go;)

    Fina lår har du iaf!!

    SvaraRadera
  3. Gud vad duktig du har varit!

    SvaraRadera
  4. hej! vilken härlig blogg du har! jag ser jättegärna fler före&efter bilder, tycker det är så inspirerande! :D Kramar

    SvaraRadera