torsdag 11 november 2010

Spa-helg i Polen

Som vanligt sitter jag här och kämpar med min uppsats. Det går bra, jag har inte så mycket kvar nu och det känns väldigt skönt! Då kan jag åka till Polen över helgen med gott samvete!

Ikväll/natt åker jag och mamma med färjan från Ystad till Szczecin i Polen och ska vara där till på söndag då vi tar färjan hem igen. Vi ska sova (först en natt på färjan) sen två nätter på ett fyrstjärnigt hotell, och på fredag besöker vi ett spa för att få bland annat ett chokladbad. På lördag kommer vi hinna med shopping då vi har hört att det finns ett bra shoppingutbud. Jag vet inte allt som ingår i detta paketet så jag får helt enkelt berätta mer när jag har kommit hem igen. Det jag vet är att vi kommer äta gott (men inte för gott såklart), vi ska slappa, njuta och glömma vardagen här hemma.


Trevlig helg! ;)

6 kommentarer:

  1. INTE alls avis...*grymtar*
    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det bra o trivs där.

    Du vet, efter Jan Heweliusz hade jag aldrig åkt på de där sletna öststatsbåtarna...Vill jag slå runt gör jag det på stan m grabbarna...;//

    SvaraRadera
  3. Till Sebbe:
    Värst vad positiv syn du har på allt då! Och fördommar har du verkligen gott om!

    SvaraRadera
  4. Åh va underbart. Hoppas du hade det riktigt trevligt :D

    SvaraRadera
  5. Fördomar? Vadå fördomar?
    Blev det inte som du tänkt i Polen då?

    SvaraRadera
  6. Jag orkar inte förklara. Jag tyckte bara det verkade som du hade fördomar om färjan och om polen. Och sen menade jag även din kommentar (fördom) om att överviktiga tröstäter osv.

    Helgen i Polen var toppen! Vi hade det jättebra och fick bra service av polackerna!

    SvaraRadera