onsdag 10 november 2010

Hej då 9 kg fett!

Är precis hemkommen fråg Xtravaganza där jag fick mycket positiva besked. Enligt deras våg har jag nämligen gått ner 2 kg mer än vad min våg visar, alltså hela 11,6 kg! Och 9 kg av dom är bara fett! Egentligen så är det detta jag borde gå efter för när jag vägde mig första gången för att veta min startvikt var det på deras våg. Men jag kommer ändå fortsätta gå efter min våg så får det bli glada överraskningar när jag väger mig på Xtravaganza. Det är ju trots allt på min våg jag vill se målvikten när jag väl har nått den. Fast frågan är ju vad jag ska svara när folk frågar hur mycket jag har gått ner? "Jag vet inte riktigt men någonstans mellan 9,6 och 11,6". Haha :)

2 kommentarer:

  1. fan vad duktigt. önskar att jag också hade den kämpen i mig! går in på din blogg när motivationen tryter, detta inlägg peppade mig lite extra :)

    SvaraRadera
  2. Heja heja... jättebra jobbat.
    Vad duktig du är!

    SvaraRadera