tisdag 19 oktober 2010

Stukad fot!

Jag och Andreas gav oss iväg för en joggingrunda lite efter 17.00. Jag orkade länge än förra gången så det kändes bra. Ända tills jag stukade foten! Helt plötsligt bara vek sig min vänstra fot och jag kände en hemsk smärta! Det gjorde så ont och jag blev lite chockad så tårarna började trilla och jag fick svårt att andas (har lite ansträngningsastma sen tidigare). Jag hade verkligen tur som hade Andreas med mig för jag vet inte vad jag hade gjort annars. Han fick hämtade bilen och körde mig (oss) hem. Här har jag nu suttit en stund med is på foten och även smörjt in med Zon som Andreas fick knalla ner på Konsum och köpa åt mig.

Åååh så himla typiskt att detta ska hända nu när jag har kommit igång med träningen! Jag hoppas det bara tar någon dag för det att läka så jag kan komma igång igen.


Nu har vi ätit middag, jättegod kyckling som Andreas lagade, och tittar på Halv åtta hos mig. Ja det är väl här jag kommer sitta resten av kvällen, jag kan ju inte göra så mycket annat. Det är ju i alla fall Desperate housewives ikväll! :)

2 kommentarer:

  1. stackare, hoppas det läker fort. träna inte foten förens den är helt ok, jag gjorde det en gång det tog evigheter tills det läkte då

    SvaraRadera
  2. Fan va trist. Hoppas den blir bättre snart

    SvaraRadera