söndag 26 april 2009

Bakisseg

Idag är jag seg! Bakisseg. Vi har i alla fall kommit hem från mamma och pappa nu, och snart ska vi gå ner till Big Buddha och köpa mat. Ingen av oss orkar laga något och jag vill inte ha pizza!

Det var en trevlig 25-årsfest igår. Mycket folk och mycket dans! Det är alltid lika kul! Var hemma (hos mamma och pappa) vid 01.30. Skönt att det inte blev jättesent, och skönt att jag inte drack så mycket så jag slapp vara megabakis idag. Tyvärr har det varit mulet (men varmt) större delen av dagen så det blev inget solande hos mamma och pappa. Synd!

Förresten, fredagens och lördagens stegantal låg på lite över 7000. Inga 10 000 alltså. Jag ska vara duktigare i veckan! Hoppas att det blir fint väder så jag kan ta långa promenader!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar