fredag 24 april 2009

Allmänt babbel

Underbar dag idag med! Inte ett moln så långt ögat kan nå! Vi har verkligen haft jättetur med vädret här de senaste veckorna! Underbart vårväder med sol nästan varje dag! Imorgon och på söndag ska det till och med bli 18-20 grader! Mi lajki! ;)

Imorgon är det vårmarknad i Höganäs. Jag och Andreas ska självklart dit, och senare på kvällen är det fest! Det ser jag fram emot! Vi ska sova hos mamma och pappa eftersom dom bor i Höganäs, smidigast och skönast så. Jag tänkte jag skulle ta med min bikini så kan jag kanske ligga ute i deras trädgård och sola på söndag. Låter väl skönt? :)

Nu tänkte jag att jag ska börja sätta lite fart här så jag får någonting gjort! Tänkte faktiskt gå ner på stan en sväng. Ska leta lite efter en jeansjacka och lite annat.

Förresten! Jag glömde ju skriva igår:
Antal steg: 10 689

Om jag lyckas komma över 10 000 idag med återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar