fredag 27 februari 2009

Utposten

Ikväll har jag varit på Utposten och ätit med Sandra och Malena. Tänkte bjuda på några bilder:


Jag och Malena


Usch så jag ser ut! Vadå blekfis jämfört med Malle!?


Söta Sandris!


Min mumsiga mat!
Fläsknoasiette med bearnaisesås, coleslaw och gratäng.


Vi skrattade ;)


My girls!


Sen köpte vi popcorn.


Sandra försökte poppa ett i ljuset...

En mysig kväll med god mat och trevligt sällskap!

Nu sitter jag här och väntar på att min älski ska komma hem och mysa med mig.

Imorgon ska jag följa med Sandra på stan och vara smakråd till henne. Själv har jag knappt några pengar kvar trots att dom kom för två dagar sen. Ja så kul är det när man är student! Nej jag har faktiskt lagt undan pengar till bland annat på torsdag när jag ska på massage, och till när jag ska klippa mig och göra slingor. Snart bara 14 dagar kvar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar