lördag 28 februari 2009

Fyndat!

Nu har jag kommit hem från stan och jag har ont i fötterna. Jag hade stövlar med en klack på mig och har gått omkring i ca tre timmar. Ja jag vet, jag har bara mig själv att skylla. Men jag vill ju så gärna lära mig att gå i skor med klack! Så då gäller det ju att öva, öva och öva!

Förresten så har jag fyndat! Inte shoppat, FYNDAT! ;) Jag brukar köra med den när någon frågar om jag har köpt/shoppat något; "nej jag har bara fyndat". Då känns det mycket bättre! Mycket mer ekonomiskt liksom :) Jag köpte i alla fall en klänning på Gina för halva priset och även en längre tröja/tunika på Camilla för halva priset. Camilla av alla ställen. Jag hade bara varit där en gång med mamma, dom har mer "tantkläder", men så hade dom 50% på mycket så vi gav det en chans. Både jag och Sandra blev förälskade i samma tröja. Hon köpte den i grått och jag i svart! :)

Sen fikade vi på Espresso House. Chailatte och scones = mmmm så underbart gott! Deras scones är to die for! Haha :)

Ikväll ska jag och Andreas göra hemmagjord pizza. Det var jättelängesen jag åt det så det ska bli gott! Sen ska vi bara mysa och titta på Mello.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar