tisdag 27 januari 2009

Tisdag

Idag skulle jag egentligen till skolan för samtal med gruppen men en av tjejerna är sjuk så det blev inställt. Det känns skönt. Jag hade ingen lust att åka till Malmö idag. Jag behöver vara hemma och plugga inför tentan imorgon (och torsdag).

Usch vilken träningsvärk jag har idag! Jag och Sandra var och gymmade igår. Jag både tycker om och inte tycker om att ha träningvärk. Det känns ju bra att man vet att det tar men hur kul är det att ha ont??

Förresten! Någon som har tips på en bra frukost? Jag har så dålig fantasi och blir bara less på allt. Vad brukar du äta?

Nej jag kan inte sitta inne hela dagen! Måste ut och gå en sväng! Sen blir det mer plugg...

2 kommentarer:

  1. fil me krossade linfrön russin och en nyttig musli eller några flingor utan socker.

    eller gör en smootie me vaniljyogurt och valfria frukter å bär och krossade linfrön o krossat knäckebröd :)

    havregrynsgröt me bär

    SvaraRadera
  2. 2 dl havregryn, 2 råa ägg, 1,5 dl proteinpulver vanilj (Whey 80) samt några dl mjölk. Mixa med stavmixer och käka två hårdbrödmackor med makrill till, bättre frukost finns inte i alla fall inte om man ska se ur energisynpunkt men det är helt okej smakmässigt också.

    SvaraRadera