onsdag 28 januari 2009

Hemtenta

Idag har jag suttit hela dagen och skrivit hemtenta. Jag steg upp 8 imorse, när den lades ut, och började skriva nästan direkt. Nu har jag alltså skrivit heeela dagen med undantag för matpauser och lite bloggläsande (såklart!) :) Jag börjar känna mig en aning trött och seg i skallen, men annars känns det rätt bra. Det är tre stora frågor vi ska svara på, och vi får skriva max tio sidor sammanlagt. Jag har skrivit 6,5 hittills och har en fråga kvar, plus lite småsaker på de andra. När jag är klar är jag säkert uppe i 8-9 sidor. Jag ska försöka skriva den så gott som klar idag, så jag bara kan läsa igenom det, finslipa och fixa det sista imorgon. Det vore så skönt om jag hinner det ikväll! Jag längtar väldigt mycket till imorgonkväll då detta är över och jag får vara ledig i tre dagar!

Nu börjar jag bli riktigt hungrig igen men Andreas säger att maten inte är klar förrän om ca en timme! Jaja jag ska inte klaga, jag har ju i alla fall världens bästa kock som lagar god mat till mig när jag sitter här och kämpar med en tenta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar