tisdag 2 september 2008

What!?

Vad har hänt med min besöksräknar!? Jag tror inte på att jag har haft över 80 besökare idag! Inte när jag i vanliga fall brukar ligga på typ 15. Det kan ju inte stämma! Räknaren måste ha fått fnatt! Hoppas den blir normal igen bara...

Idag har jag och Andreas varit på en shoppingtur. Vi var först på Skopunkten. Jag köpte ett par bruna stövlar som jag hade kollat in på nätet. Känner du igen dom Frida? ;) Jag brukar alltid köpa tre par (och betala för två) när jag handlar där, men idag hittade jag inga andra som föll mig särskilt mycket i smak. Dessutom är jag ju student numera, så då måste man ju hålla lite hårdare i pengarna.



Visst är dom fina? Mi lajki! :)

Efter Skopunkten körde vi till Väla. Jag hade sparat presentkort sen min födelsedag och julafton förra året som jag tänkte utnyttja. Jag köpte en grå, stor, lång, stickad supermysig polotröja på BikBok. Perfekt att ha när det blir kallt och ruggigt ute. Sen köpte jag även ett par jeans på Gina Tricot. Jag kollade in ett till par, men dom var lite för dyra för min smak. Efter detta har jag fortfarande kvar presentkort på 300 kr. Det ska jag spara och köpa ett till par jeans under hösten.

Efter Väla var vi på Rusta och köpte lite billigt shampo, tvål och lite sånt. Sen var vi på Elgiganten. Där köpte jag en minimus till min laptop. Notebook mouse heter den. Jättebra att ha i skolan, på tåget och sånt. Tar typ ingen plats att ta med. Mycket praktiskt, och rätt billig var den också!

Nu ska jag äta något litet innan jag ska till gymmet med Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar