tisdag 2 september 2008

Patetiskt

Oj oj oj! Det är helt otroligt! DU är helt otrolig! Du är precis densamma nu som du var då! Du har inte förändrats ett dugg! Fortfarande samma egoistiska person! Hur orkar du? Hur står du ut med dig själv? Får du inte dåligt samvete? Jag skulle må skit om jag var i dina skor. Fast det gör du säkert också. Du försöker bara visa upp en fin fasad. Den är dock väldigt genomskinlig ska du veta.
Jag trodde faktiskt du visste bättre vid det här laget. Jag trodde du hade lärt dig något. Hur orkar du fortsätta? Fattar du inte att du bara förstör för dig själv? Till slut kommer alla få reda på sanningen om dig. Alla kommer få reda på vem du egentligen är, hur du egentligen är. Alla kommer vända ryggen åt dig och du kommer stå ensam kvar. Möjligtvis att du har kvar någon feg stackare som inte vågar stå för vad han/hon tycker och tänker. Men hur kul är det att ha sånna sk ”vänner”?

Jag skulle kunna skriva så mycket mer! Men så kul ska vi inte ha det, inte i dag i alla fall...
Som avslutning har jag bara ett ord att säga; PATETISKT!!!

Ps. Kommentera gärna om du (eller någon annan) har något att säga.

1 kommentar:

  1. Du är rätt patetisk själv! Du vågar inte ens skriva vem det handlar om. Vem ska ta åt sig tror du? Personen kanske inte ens läser din blogg. Vem ska förstå?

    SvaraRadera