måndag 25 augusti 2008

Ångesten är skit!

Jag tänkte att det kanske vore dags för lite uppdatering. Jag kan dock inte påstå att jag har något vettigt att skriva. Snart ska jag till gymmet med Sandra. Jag har lite ångest. Jag syndade alldeles för mycket förra veckan. Usch, jag hatar ångesten! Fast jag var ju duktig och tränade fyra gånger i alla fall. Två svettiga promenader och två tuffa gympapass.

Nu har jag bara tre arbetspass kvar innan skolan börjar. Imorgon, (ledig onsdag), torsdag och fredag. Det går inte att beskriva hur underbart det känns! Jag är så sjukt less på allt som har med Samres att göra! Det ska bli skönt att få göra något annat... i tre år! Hjälp! Jag har inte ens varit på Samres i två! Hur less kommer jag då bli på att plugga?? Jaja, det är i alla fall värt det! Det ger ju någonting! Det gör inte Samres!

Jag är inne på SATC:s fjärde säsong, sista skivan. Aidan har friat till Carrie! Så gulligt :) Ja det kröp fram en liten tår då med. Särskilt när hon svara ja! Jag är nog en hopplös romantiker egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar