torsdag 28 augusti 2008

Hej bloggen!

Töntig rubrik va? ;) Jag kom inte på något bättre.

Jag tänkte berätta att jag var i Malmö igår, på skolan alltså. Det var inskrivning och information. Väldigt intressant. Programmet verkar mycket bra! Jag är ganska säker på att jag har hittat rätt! :)
Vi fick schemat för höstterminen. Jag kommer bara vara i skolan två dagar i veckan. (Ibland bara en dag, ibland tre). Det känns rätt skönt. Dock måste jag ju se till att jag verkligen pluggar när jag är hemma. Dessutom är första tentan redan i början av oktober! Det är ju jättesnart!!

Imorgon är min sista dag som fast anställd på Samres. Det känns så befriande! Det ska bli så jäkla skönt att slippa deras dåliga schema! Jag kommer ju dock vara kvar som timanställd. Jag hoppas att jag kommer jobba lite extra när/om jag har tid och känner att jag vill och hinner med det. Det vore ju skönt att få i alla fall en tusenlapp extra i månaden. Det tjänar jag in på en helg, så det borde funka.

Eftersom första skoldagen är på onsdag kommer jag vara ledig lördag, söndag, måndag och tisdag! Så skönt! På lördag ska jag på tjejkväll med Sandra. Sen blir det nog utgång. På söndag ska jag vara bakis. På måndag eller tisdag ska jag och Andreas till Väla och shoppa lite. Annars har jag inget speciellt planerat. Inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar