tisdag 20 maj 2008

Bilder från i lördags


Dagen till ära var jag och Andreas på Skopunkten eftersom jag ville ha ett par nya skor till min klänning. Notera att jag skrev ETT par. För er som inte känner till Skopunkten så kan jag berätta att i denna butik har dom alltid det populära "tag tre, betala för två" erbjudandet. Jag prövade säkert 10 par. Tillslut hade jag valt ut två som jag absolut inte kunde välja mellan. Jag vet att dom ser typ likadana ut, förrutom att det ena paret har rosetter, men jag kunde bara inte bestämma mig för vilket jag ville ha så det blev båda. Detta resulterade i ett resonemang som löd "då är det ju lika bra att vi köper tre par". Så även Andreas gick därifrån med ett par nya finskor! :)
Summan av kardemumman; jag valde att använda paret med rosetter under kvällen.


Två bilder på mig när jag har sminkat mig, dock ej bytt om än. Och tråkig som jag är (?) har jag som vanligt mitt hår bara utsläppt och låtit det självtorka så självlockarna kommer fram av sig själva. Har dock kramat i lite mousse så det ska hålla bättre. Hmm.. känner att jag borde börja variera mig lite mer, våga ha lite mer uppsättningar och frisyrer.

Nu har jag anlänt till Sandra och diverse alkoholhaltiga drycker står framdukade ;)

Överst har vi en "Lennart". Smakar som Piggelinglassen. Sedan har vi Passoa blandat med juice. Fräsch, fruktig och mycket god!


Vad är en fest utan champagne i äkta kristallglas? ;)


Fiskminen - en klassiker! :)


Jag och världens bästa Sandra!

Sandra dansar...

...och.. jag vet inte vad :)

Ingen kommentar! :)

Sista kortet innan hemgång. På Kebabhouse ca klockan 03.00, trötta och rätt slitna.

Tack för en trevlig kväll baby! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar