torsdag 13 mars 2008

7 dagar

Idag är första dagen på min 7 dagars långa ledighet! Det är och ska bli så fantastiskt skönt! Fast mycket slappa och vila lär det inte bli. Imorgon är det möte på banken kl 14 och efter det är lägenheten helt och hållet vår! Så till helgen och nästa vecka ska vi flytta, flytta och flytta med allt vad det innebär.

Idag håller jag på att tvätta, och har precis dammsugit samtidigt som jag lyssnade på en gammal CD-skiva med Ace Of Base! :) En av mina stora barndomsidoler. Jag kan fortfarande texterna och sjöng med så vackert så. Dessutom så hittade jag ännu en skiva med gamla idoler; Me & My! Jag kunde inte annat än le när jag hittade den. Vad säger du Frida? Härliga minnen eller hur? ;)



Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub...

1 kommentar:

  1. Haha, jag har också Me&My i min samling på datorn,brukar sitta och Dub-i-Dubba för mig själv och le. Kan fortfarande nästan alla texterna utantill och vilka som var "mina", haha så kul vi hade det! Grattis till lägenheten förresten, blir det storshopping nu eller? Blir det någon renovering? Du måste lägga upp bilder anna, bilder! Kram

    SvaraRadera