torsdag 22 januari 2015

Torsdagskväll

...och helgen är snart här igen. Veckan har varit bra. Har hunnit med både träning, lunch med vänner och fika med mammagruppen. Nu ser jag fram emot en mysig helg med inte mindre än två kalas.

Fredag imorgon då ja. Och Ellen blir hela 9 månader. Hon har nu funnits ungefär lika länge utanför min magen som inuti. Helt ofattbart. Både att hon legat i min mage och att hon redan är nio månader. I denna farten är ettårsdagen här på nolltid. Jag hänger inte med.

Imorgon ska jag och Ellen till mamma och pappa på kvällen. Andreas jobbar och det är oftast trist att sitta själv en fredagskväll. Dessutom är moster Susanne nere över helgen. På lördag ska vi på två kalas. Det första är hos faster Sandra som har fyllt år, och på kvällen ska vi till Perstorp och fira morfar som fyller hela 85 år. Det ser vi mycket fram emot! På söndag blir det såklart babysim igen.

Jag insåg precis att nästa vecka är januaris sista. Jag har fått för mig att det är två veckor kvar. HUR kan tiden gå så fort?! Då är det alltså bara fyra veckor kvar tills vi flyttar! Dags att sätta fart med packningen!

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg!!
    Trevlig helg!!
    Kram💗💗

    SvaraRadera