måndag 12 maj 2014

Life is sweet

Helgen försvann lika fort som den kom! Dagarna går verkligen i en rasande fart tillsammans med Ellen. Jag hinner inte riktigt med allt jag tänkt då hon kräver en del tid och uppmärksamhet. Allting tar liksom längre tid och kräver mer planering. Men jag har ju all tid i världen och lägger den mer än gärna på lite extra mys med henne istället för att t.ex. vika tvätt eller diska 

Igår var jag och Ellen på heminredningsparty hos Sandra. Det fanns en hel del fint, men jag nöjde mig med denna söta vispskålen. Det liksom stod "Anna" skrivet på den! 


Efter partyt hämtade vi upp Andreas och körde till Höganäs. Vi, tillsammans med Andreas mamma och syster, var bjudna på middag hos mamma och pappa. Det blev helt klart ett trevligt avslut på denna helgen!

1 kommentar:

  1. Låter mysigt! Tiden springer verkligen iväg, både på gott och ont! Hoppas lilla paketet till Ellen kommit fram. Ha det bäst och mys på! Själv åker vi till Rhodos imorgon för lite sol och bad ��. Kramar från Norr!

    SvaraRadera