fredag 4 april 2014

En lunch och en fika

Denna fredagen har jag tillbringat tillsammans med Sandra och Emilia. Vi började med en god lunch medans Emilia passade på att ta en tupplur. Sedan blev det ett besök hos Babyproffsen. När det började bli fikadags köpte vi med oss varsin bakelse och körde hem till mig för en kopp kaffe. Emilia lånade vårt babygym som snabbt blev populärt då hon låg där en lång stund och “pratade” med alla figurerna. Lilla sötnosen ♥

IMG_9879 IMG_9882 IMG_9884 IMG_9897

Alldeles strax ska jag placera mig i soffan och där tänker jag stanna resten av kvällen. Imorgon och på söndag har jag och Andreas planerat in att uträtta ett par ärenden, handla, tvätta och ge lägenheten en ordentlig vårstädning. Det känns som det kommer vara skönt att ha det gjort tills bebis väljer att komma ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar