torsdag 28 november 2013

Gravidjacka

I oktober velade jag ju kring om det var värt att köpa en gravidvinterjacka. I förra veckan tog jag beslutet att jag behöver en då den jackan jag använt fram tills nu börjar bli lite trång och är inte tillräckligt varm. I alla fall inte på morgonen när det bara är någon enstaka plusgrad. Så när/om det blir minusgrader igen behöver jag en fodrad jacka som jag kan stänga så jag slipper frysa i vinter.

Det blev alltså jackan från H&M för 499 kr. Men med två rabattkuponger betalade jag endast 350 kr. (Även priset bidrog ju såklart till att jag beslöt mig för att det var värt det). Storlek M passade perfekt, men eftersom jag bara blir större och större tog jag en L så det finns plats att växa i. Jag är nöjd och det känns som ett bra köp!

1 kommentar:

  1. Bra du tog L så du kan ha en tjock olle under för den e nog inte så jätte varm så den räcker till massa minus grader :-) kors i taket kan jag ännu knäppa min men det e verkligen precis på håret ;-) haha

    SvaraRadera