lördag 18 maj 2013

Älskade sommar ♥

Jag njuter för fullt av dessa tillfälliga sommardagarna. Redan imorgon ska det tydligen börja regna igen  Men det är ju faktiskt inte ens juni än så sommaren lär ju återvända!

Idag har det varit helt sjukt varmt! Jag har varit hos mamma och pappa igen och solat en stund. Gick en promenad med Lady också men hon tyckte inte det var lika skönt och sökte sig till skuggan hela tiden.

Nu är jag hemma igen och ska strax köra bort till Sandra. Våra män är frånvarande ikväll så vi ska mysa ensamma, beställa hem god mat och självklart titta på Eurovision. Undra hur det kommer gå för Robin? Jag tippar på runt plats 10. Jag hoppas på topp 5, men tror tyvärr det blir runt 10. Själv gillar jag bland annat Ungerns bidrag. Den är så mysig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar