måndag 25 februari 2013

Happy monday!

Förlåt för min tråkiga blogg. Eller förlåt och förlåt, jag skriver ju egentligen bara för min egen skull. Så jag får väl säga förlåt till mig själv. Jag har kommit in i en sån period då jag tycker det är svårt att hitta på något att skriva. Svårt att hitta motivation. Mina vardagar består mest av jobb, träning, lite tv-tittande och lite matlagning. På helgerna har jag och älsk antingen något inplanerat med vänner och/eller familj eller så bara slappar vi och myser tillsammans. Helgerna är kvalitetstid tillsammans.

Helgen som gick hade vi inget speciellt inplanerat. I lördags slappade vi mest och det var mycket skönt och mysigt. Blev en liten promenad men vädret var grått och trist så det var inte särskilt skönt. Vi lagade en god potatis- och kasslergratäng till middag och fick sedan besök av Lady medan mamma och pappa var på konsert i Malmö. Igår var vi och handlade på förmiddagen och tvättade på eftermiddagen. På kvällen lagade Andreas en supergod fläskfilépasta. Så visst har vi ätit gott även denna helgen! I love my chef! :)

Måndag igen och veckorna bara flyger förbi känns det som. På fredag är det ju första mars! Herregud, vart tog februari vägen!? Inte mig emot för jag längtar mycket efter sol och värme. Våren och framförallt sommaren är mycket välkommen!

Förresten, vi provade nyheten från Marabou i helgen. Mycket god om ni frågar mig. Andreas var inte riktigt lika förtjust. Men gillar man om nougat (och krisp) så gillar man nog denna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar