måndag 7 januari 2013

Silvrigt

Nytt år och nya naglar. Jag fortsatte på silvrigt och valde att korta dom en ganska bra bit då jag inte tycker det är lika fint med så långa när jag har rundade. Dessutom växer dom fort och sen är det ju mer praktiskt och lättare med kortare

Denna gången blev det i alla fall heltäckande silvergelé och sedan lite silverglitter ovanpå. Det ser inte alls lika fint ut på bilderna. I verkligheten smälter glittret ihop mycket finare, det är inte så mörkt och “sticker inte ut” så som det ser ut att göra på bilderna.

IMG_5327 IMG_5334 IMG_5319

2 kommentarer:

  1. Fint. Vad är det för lack? Märke?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Eftersom jag gör dom hos en nagelteknolog är det inte nagellack, utan färggelé och glittergelé. Och jag tror hon använder Professionails produkter.

      Radera