måndag 17 december 2012

Kalas och utgång

Vilken helg det blev! Ettårskalas för Noel i fredags och spontan utgång i lördags (och bakisseg igår). Jag och Andreas hade bara planerat en lugn myskväll i lördags. Vi hade köpt en flaska vin och tänkte äta fläskfilé och bara mysa i soffan, men så ringde Sandra och Chrille och undrade om vi ville hitta på något. Det blev några fördrinkar hemma hos oss och sedan bowling i en timme. Efteråt gick vi ner till Helsing där vi blev bjudna på champagne av en av Andreas före detta kollegor och hade det väldigt trevligt. Efter Helsing stängde vid 3 blev det en snabb runda inom Sirocco också. Men där tog min förkylning ut sin rätt och gav mig huvudvärk och dom spelade tråkig musik som gjorde mig opeppad, så det blev fick bli hemgång. Men jag hade en jättetrevlig kväll med fina vänner och pojkvän!

Nu ska jag fixa ihop ett inlägg med bilder från Noels kalas också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar