fredag 16 november 2012

Fredag

Först och främst; herreguuuud så bra Breaking Dawn part 2 var!! Böckerna slår ju (så klart) filmerna i alla lägen, men denna filmen var faktiskt underbar! Jag njöt i två timmar! Och vilken oväntad tvist det var på slutet! Det blev helt sjukt spännande och jag satt verkligen på helspänn ett tag. Jag ska inte avslöja för mycket... men ja, den är helt klart sevärd!

Annars då? Ja det är ju fredag idag. Veckans bästa dag! Imorgon ska jag och Andreas stiga upp i tid för att sätta oss i bilen och köra den tråka, två timmar långa, bilfärden till Växjö. Men det är ju helt klart värt resan för i Växjö väntar finaste syster med sambo. Vi ses ju bara ett par gånger per år så det ska bli mysigt att åka upp till dom i två dagar och få lite kvalitetstid tillsammans.

Igår var jag hos Marielle och Liv nästan hela dagen. Det var jättemysigt det också! Goaste Liv var på bra humör och pratade på som bara den hela dagen. Vi lekte, övade på att gå, gosade, dansade och sjöng. Min underbara pyssling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar