måndag 15 oktober 2012

Hjärtat eller hjärnan?

Idag har jag haft en göra-ingenting-dag. Jag har inte haft någon lust till någonting och har känt mig lite låg. Jag har så mycket tankar som snurrar i mitt huvud nu för tiden och ibland vet jag varken ut eller in. Stundtals känner jag mig förvirrad och orolig. Vad kommer hända? Kommer allt bli bra? Jag önskar jag kunde spola fram mitt liv ett par år bara så jag får kollat upp att allt ordnar sig till slut.

Mitt hjärta och min hjärna säger olika saker. Vilket ska jag lyssna på?

2 kommentarer:

  1. Hjärtat!!Gumman allt kommer ordna sig..man ska ju inte tänka allt för mkt..visst?! Vet att det kanske är lätt för mig o säga..men tror verkligen att du ska lyssna på ditt hjärta denna gången!!
    Kom ihåg att du inte är ensam!!
    Massa kramar från din vän!!

    SvaraRadera
  2. Kom igen vännen min.Man måste ha sina låga dagar för att kunna se sina ljusa dagar. Hör av dej... snart får du sällskap hela dagarna o nätterna också för den delen. Stor Kram från Väsby

    SvaraRadera