söndag 5 augusti 2012

Slut på semestern

Då var min lilla semestervecka slut. Det känns väl sådär. Jag hade gärna varit ledig en eller två veckor till, men jag hade inte haft råd eftersom jag inte får någon lön när jag inte jobbar.

Vi kom hem från Stockholm vid 23.30 i fredags efter att ha kört hela vägen i ett sträck, förutom matpaus. I går satte vi oss i bilen igen och körde ner till Ystad. Vi åt god mat på en restaurang i hamnen och gick en sväng i stan. Mycket mysigt och fint! Sedan körde vi vidare till Tomelilla för ett besök på Bo Ohlsson. Ett “miniUllared” typ, fast inte riktigt lika billigt. På kvällen hade vi myskväll med film – The change-up (som Malle och Tobbe tipsat om). Ja den var bra och rolig!

Idag har vi varit i Höganäs hela dagen och umgås med Susanne och Lady. Mamma och pappa är i Danmark och firar pappas födelsedag som är imorgon.

Jag har alltså haft det ganska fullt upp denna veckan och jag känner mig mycket nöjd. Imorgon börjar jag lite lugnt med ett arbetspass från 13.00-17.30. Känns lagom!

I veckan ska jag sätta mig ner och fixa ett par inlägg med bilder från våra dagar i Kolmården och Stockholm. Det blev en hel del (både med systemkameran och mobilen) så jag måste rensa och sortera. Här kommer i alla fall ett par bilder som jag tog i Ystad igår:

IMG_4159 IMG_4160 IMG_4163 IMG_4166 IMG_4168 IMG_4169

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar