tisdag 1 maj 2012

Stockholm 26-27 april

Torsdagen och fredagen förra veckan tillbringade jag och mamma i Stockholm. Det blev två härliga dagar! Kameran användes tyvärr inte särskilt flitigt, men det blev i alla fall ett par bilder.

IMG_8012 IMG_8013

Gamla stan

IMG_8014

Sergels torg

IMG_8015 IMG_8016

IMG_8020 IMG_8018

Blommande körsbärsträd i Kungsträdgården

IMG_8021 IMG_8025

I flygplanet på väg hem flög vi förbi regnbågen (syntes bättre i verkligheten än på bild). Väl hemma möttes jag av ett nystädat hem och vackra blommor och gottis på bordet! Jag tror visst att min älskling hade saknat mig ♥

Dirty Dancing var mycket bra och uppfyllde helt klart mina förväntningar! Jätteduktiga dansare, sångare, musiker, och skådespelarmässigt var den också bra. Allt var bra gjort och väl framfört. Jag lånar några bilder som jag hittade på kulturbloggen.com:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar