onsdag 21 mars 2012

Doppresenter - check!

Jäkla skit! Jag har blivit förkyld! Nej, nej, nej, jag vill inte!! Det började med lite ont i halsen i måndags kväll, men jag ignorerade det och tränade både igår och idag. Dock ingen konditionsträning, bara styrka. Idag har näsan börjar rinna och jag känner mig täppt i ungefär hela huvudet, så det får bli vilodag imorgon. Hoppas det inte blir sämre så jag kan träna igen på fredag. Nu när jag blivit van vid att träna fyra-fem pass per vecka så känner jag mig lite lat/ohälsosam om det bara blir två eller tre pass. Jag måste dock fortfarande blir bättre på att gå promenader! Men det är ju så tråååkigt att gå ensam...

Efter träningen idag följde jag med Sandra ut till Väla en sväng. Hon skulle klippa luggen, och vi passade även på att fixa klart doppresenterna till både Noel och Liv.

Nu ska jag se till att få lite mat i magen och sedan fortsätta denna kvällen med att inta ryggläge i soffan.

1 kommentar: