torsdag 15 mars 2012

Tre vinboxar

Blä vad min blogg är tråkig. Jag vill skriva, öppnar ett nytt inlägg minst en gång per dag, men kommer sedan inte på något att skriva. Egentligen skulle jag kunna skriva en hel del om vad jag tänker och känner osv. Men eftersom denna bloggen inte är lösenordsskyddad skulle det skulle bli en aning för privat för att hela världen skulle få tillgång till det.

Igår följde jag med pappa över till mysiga Helsingør. Det var jätteskönt vårväder. Vi gick en sväng i byn, tog en fika och köpte med oss en del alkohol. Jag kom hem med hela tre vinboxar, en rosé till sommaren och två rödvin. Vi hade nämligen redan en hel del vitt hemma, men inget rött. Plus att dom hade bra "tilbud", (erbjudande - för er som inte fattar Danska 

På lördag har vi en utgång inplanerad och jag hoppas verkligen på att det blir en rolig kväll. Jag känner att jag skulle behöva det! 

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får trevligt gumsan!Kanske hänger på er nästa gång..när Noel är liiite äldre så han sover gott hos mormor/farmor :) kramar/Malena

    SvaraRadera
  2. En utgång kan behövas ibland, själv har jag och en tjejkompis planerat in en konsert med tillhörande middag och gott att dricka om ca 3 veckor. Ibland behövs det där för att faktiskt ha något att se fram emot!

    Sv: Tack så jättemycket för kommentar på nya bloggen! Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan, men både motivation och ork måste ju finnas för att det ska bli något av det:)

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera