måndag 13 februari 2012

Veckans vägning

Viktförändring: +0,2 kg
Total viktminskning (sedan 1/1-12): -1,4 kg

Kvar till nästa delmål: 1,6 kg
Kvar till målvikt: 16,4 kg

F*n att det ska vara så j*vla svårt! Det känns som jag måste ha en väldigt låg förbränning för jag tränar ju hyfsat mycket och trycker inte alls i mig en massa onyttigt. Jag vet att det bara är två hekto, men det känns bara så förbannat orättvist!

Jag börjar seriöst fundera på att köra en månad på soppor/shakes igen. Det verkar ju som det är det enda som funkar på mig. 

5 kommentarer:

  1. Förstår verkligen din frustation....Du är så otroligt duktig o kämpar på så bra och jag förstår heller inte att det inte blir mer minus, men undrar inte om det e alla muskler du bygger upp?

    Ses ikväll <3

    SvaraRadera
  2. Skit i vågen och mät dej istället. Det är mycket kreativare. Samma måttband, samma ställe.Sist jag såg dej såg du mycket smalare ut säkert på grund av att du tränar så mycket som du gör.Du är mycket fin... Puss o Kram mama

    SvaraRadera
  3. tycker med ni kämpar på...men tror på det sandra skriver...måste vara så...men tradigt att inte se minus..på vågen, men säkerligen lär du göra det genom att mäta dig vännen.

    KRAM Malena :)

    SvaraRadera
  4. Håller med flocken här med mätningen :)
    Skadar ju inte att testa <3

    SvaraRadera