måndag 27 februari 2012

Ändrad vägningsdag

Jag vägde mig idag, bara för att checka av. Jag blev positivt överraskad men kommer ändå hålla det för mig själv. Jag har nämligen tänkt bytar vägningsdag till fredagar. Så på fredag blir det en uppdatering på den fronten. Dessutom är det ju 1:a mars på torsdag och det innebär att det är dags för mätning igen. Mäter mig den 1:a varje månad och uppdaterar här.

I eftermiddag har jag gått en timme på mitt promenadband framför tv:n och ska snart iväg på ett step-pass med Sandra. Jag har, tillsammans med min viktcoach, bestämt att jag ska gå en promenad på minst en timme varje dag och att mitt första mål är att rivstarta med att gå ner 1 kg till på söndag, (startade i fredags). Önska mig lycka till! 

3 kommentarer:

  1. LYCKA TILL!!!
    Detta klarar du GALANT!

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Hur har du kommit i kontakt med Viktcoachen? Jag behöver också gå ner i vikt och blir inspirerad av dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon hade läst min blogg och mailade mig och erbjöd sig att coacha och peppa mig via mail :)

      Radera