fredag 11 november 2011

Vinterjackapremiär

Brrr vad kallt det är idag! Det var bara 4,5 grader när jag cyklade till Robertina för att fixa naglarna. Det blev premiär för min nya vinterjacka! Ganska skönt att jag inte har behövt den förrän nu. Det är ju snart mitten av november och vi har 5-10 plusgrader fortfarande. Men när det blivit december tycker jag att det gärna får bli ett par minusgrader och snö!

IMG_7527

Lite mer neutrala men med stenar så det inte blir för tråkigt ;)

Nu ska jag dricka en kopp chai-te och titta på Elsas värld.

3 kommentarer:

  1. Du har alltid så fina naglar!

    Sv: tack så jättemycket för fin kommentar! Jag peppar dig gärna, men man ska och kan nog inte göra något "mot sin vilja". Ta det lugnt och ta tag i allt när du känner att motivationen finns där! Men med det sagt behöver ju inte livet och vikten spåra ur totalt förstås :)

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vacka :D

    Puss/ Sandra S

    SvaraRadera