onsdag 30 november 2011

Hackad!

För en liten stund sedan fick jag reda på att min mail och min blogg blivit hackad!! Läskigt! Det var en vänlig själ som loggat in på min blogg och mailat mig (från mig mail) för att varna mig! Jag vet att jag fick ett mail om detta för ett tag sedan där det stod att en sida (där mina uppgifter fanns) hade blivit hackad. Jag tänkte att jag skulle byta lösenord men sedan glömde jag bort det. Verkligen klantigt av mig! Och nu hade jag ju tur att det var en snäll person och inte en idiot som logga in på min mail...

Han/hon som mailade mig skrev också att han/hon inte gjort något mot mig eller förstört något, och vad jag kan se stämmer detta. Så TACK till dig som tog dig tid till att berätta och varna mig! Jag har nu bytt lösenord och ja, jag har lärt mig en läxa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar