torsdag 8 september 2011

Fullspäckat schema

Då var det helg igen för min del! Jag har haft en fullspäckad vecka både på jobbet och efteråt. Det har varit träningspass, shoppingtur på Väla och ikväll var det föräldramöte med föräldrarna till åk 1. Jag har nästan ingen tid över till varken dator eller TV om kvällarna, vilket är ovanligt för att vara mig. Förut tillbringade jag kvällarna i soffan framför TV:n och datorn i knäet. Sjukt egentligen! Visst tar det energi att nästan alltid ha fullspäckat schema men det är det värt! Jag har faktiskt alltid ambitionen att gå och lägga mig kl 22.00, men det blir inte förrän 23.00. Jag somnar dock direkt!

Kan passa på att berätta att det blir ingen vägning imorgon för batteriet i vågen är slut. Jag kan säga att det känns som en lättnad eftersom jag har unnat mig lite för mycket även denna veckan. Skärpning Anna! Jag måste börja använda ShapeUp igen. Det funkade bra de veckorna i somras då jag gjorde det och jag fick bra kontroll. Jag måste verkligen göra ett ryck nu, jag vill se resultat! Träningen funkar bra och kommer förhoppningsvis bli ännu bättre så fort jag får tid och tummen ur och bokar in mina tre (gratis) tillfällen med en personlig tränare som jag fick på köpet när jag köpte träningskort. Nej det är kosten som inte funkar lika bra. Det är inte det att jag inte vet hur jag ska göra, jag är bara för lat för att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar