onsdag 10 augusti 2011

Bloggtorka

Jag har suttit med ett tomt inlägg i över en timme nu och försökt formulera ner några rader men det går inte alls bra. Kommer inte på något bra att skriva...

Jag kan ju förresten ge er en kort sammanfattning av helgen som passerade:
Fredag: Den numera traditionella grillbuffén på Tegel i Rydebäck avnjöts i goda vänners lag. En mycket trevlig och lyckad kväll!
Lördag: Stor fest för pappa som fyllde 60 år! En härlig blandning av släkt och vänner från Skåne, Skellefteå och Dalarna.
Söndag: Helgen avslutades med en middag på Bryggan i Höganäs tillsammans med mina fastrar och farbror från Skellefteå.

Jag känner mig allmänt trött och seg denna veckan. Det är fortfarande ganska mycket på jobbet och idag jobbade jag även kvällen alltså från kl 8.00-19.00 så nu ska jag stänga av datorn och placera huvudet på kudden. Jag lär slockna direkt.

1 kommentar:

  1. Roligt att läsa lite från dig igen! Man "måste" ju inte blogga...ibland måste man kanske ta en paus från det också! Jobba lugnt!

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera