torsdag 5 maj 2011

Torsk med chips

Ikväll bjöd Linas matkassestekt torsk med dill- och citronolja, prosciuttochips och sparris. Det var mycket gott! Jag älskar dill till fisk, och dom där chipsen var salta och goda!

IMG_6093

Dagen har jag spenderat på jobbet och jag tycker jag börjar få hyffsad koll nu. Känns skönt. Nu är jag ledig imorgon och ska läsa kurslitteraturen. Sen ska jag jobba på måndag igen, och har skola tisdag. Det som är så bra med att jag jobbar lite nu i maj är att jag får den lönen i juni för då får jag ju inga pengar från CSN längre. Jag får visserligen tillbaka en hyffsat bra slant på skatten, men det räcker inte så jag klarar mig på det i en hel månad. Så en extra inkomst kommer mycket lägligt! Jag måste dock ha disciplin och se till så jag verkligen pluggar när jag är ledig! För jag vill ju verkligen inte få underkänt på sista tentan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar