måndag 18 april 2011

Påskveckan

Påskveckan är här och det innebär sista praktikveckan. Dessutom är det en kort vecka eftersom jag slutar redan kl 14.00 på torsdag och är "ledig" på fredag. Jag ska dock fixa med skoluppgifter på fredag så jag är inte helt ledig.

Jaag har hört att det ska bli strålande väder hela veckan. Hela 18-19 grader och sol, så det håller jag tummarna för.

Igårkväll fick vi finbesök av kusin Marielle + sambo. Det var en halv evighet sen vi sågs sist så vi kom fram till att det var på tiden. Trevligt var det i alla fall :)

Ikväll ska jag kanske träffa Sandra och Malena. Jag väntar på besked... Blir det inte av vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde skriva på min samtalsanalys men det känns mer lockande att ta en kvällspromenad i solen. Är jag duktig kanske jag hinner med båda. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar