söndag 3 april 2011

Helgens slut

Då var helgen snart slut och imorgon börjar den sista praktikperioden. Det ska bli riktigt kul! :)

Igår var jag ju som sagt på bio med Sandra. Filmen var bra och rolig! :) Det gick bra att inte äta något, jag blev inte så jättesugen, bara lite. Det är mest bara det att jag saknade att ha något gott att äta under filmen. Det hör ju liksom till.

Efter bion mötte vi upp Claudia och gick ner till stan, till Utposten. Dom drack öl och cider och jag drack mineralvatten :) Det gick bra det med och trevligt att sitta där och snacka, digga (och ibland sjunga) till musiken och titta på folket.

Idag har vi haft en städdag och jag har rensat bland både kläder och skolböcker. Tänk, det är mindre än två månader kvar nu! Det är galet vad denna terminen går snabbt! Det var ju nyårsafton nyss!!

1 kommentar:

  1. Lät ju hur bra som helst, man kan vara social utan att äta/dricka - bra gjort!

    Sv:Tack tack :)

    Då får jag ta och kika på den med, älskar Anistons filmer..så lättsamma! Rätt tänkt, man får stå ut ett tag och sedan väntar resten av våra fantastiska liv - med gottis i måtta :)

    SvaraRadera