tisdag 4 januari 2011

Tisdag

Imorgon är det dags för vägning igen och jag känner mig lite nervös. Jag räknar med ett plus eftersom jag hade +/-0 förra veckan efter att ha firat min födelsedag och jul, och nu har jag ju dessutom även firat nyårsafton. Jag håller dock tummarna för att det inte blir ett allt för stort plus. Nu har jag ätit bra både igår och idag så jag hoppas att det påverkar resultatet lite i alla fall.

Ikväll ska vi till mamma och pappa igen. Dom ville ha en avskedsmiddag för Susanne som åker tillbaka till Växjö på torsdag. Imorgon ska hon sova hos oss så det är sista kvällen hon är hemma hos mamma och pappa. Susanne fick själv välja vilken mat som ska serveras och gissa vad hon valde? Fondue såklart! Så jag ska alltså äta fondue ikväll igen. Inte mig emot för det är riktigt festligt och gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar