måndag 27 december 2010

God fortsättning!

Hoppas ni haft en mysig och vit jul. Det har jag! Nu är dock julen över och jag kämpar på med det sista som är kvar med uppsatsen. Jag tog några dagars julledigt över min födelsedag och julen men nu måste det tyvärr vara slut på latandet för min del. Jag har tänkt att jag ska skriva klar den under denna veckan så jag kan fira nyårsafton med gott samvete!

Så fort uppsatsen är klar kommer jag få mer tid och energi över till bloggen så då kommer jag förhoppningsvis börja uppdatera som vanligt igen. Det är i alla fall det jag vill och det som är planen. Jag ska dock ut på praktik vecka 2-6 och kommer ha fullt upp med det, dock inte på samma sätt som med uppsatsen.

Jag bjuder på några bilder jag tog (med nya kameran) på julafton:

Julgranen och julklapparna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar