söndag 7 november 2010

Helgen

Helgen har varit lugn och skön. I fredags kväll var jag hos mamma och pappa och tittade på Idol och busade med Lady. Igår var vi bara hemma och hade det mysig, tittade på Toy story 2 som gick på tv och spelade UNO. Nostalgi! Haha :) Sen såg vi ju The last Bounce också. Jag är lite besviken över att det bara var en timme. Annars var det bra.

Idag har vi varit och tittat på den sista allsvenskamatchen med HIF för säsongen och tyvärr blev det ju bara silver. Grattis till Malmö som tog guldet, ni var helt enkelt snäppet bättre i året.

Den kommande veckan kommer bli tuff. Måndag-torsdag ska jag skriva så jäkla mycket på uppsatsen! Jag ska se till så jag blir nästan klar! För på torsdag kväll åker jag och mamma med färjan från Ystad till Polen för att spendera fredag-lördag på ett spa i Polen (och sedan ta färjan hem igen under söndagen)! Det ska bli sååå skönt med en avkopplande spahelg.

Men som sagt, först 4 dagars vrålmycket skrivande på uppsatsen så jag kan njuta ordentligt på spa:et! Nu kallar sängen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar